
Aanpak
Gezien de omvang van het project begonnen we met een grondige analyse. Wat stond er op de planning? Hoeveel bezoekers werden verwacht? Wat was de kernboodschap van de klant, en hoe verliep de dag? In opstartmeetings beantwoordden we deze vragen en werkten we gedetailleerde 2D- en 3D-plannen uit om het project in kaart te brengen. Na intensieve afstemming met de klant en de nodige aanpassingen, gingen we over tot de uitwerking.

Projectdetails
Voor de plenaire sessies en break-out presentaties bouwden we een podium van 125 m² en installeerden drie indrukwekkende LED-schermen (twee van 7x4 meter en één van 10x4 meter). Na het plenaire gedeelte transformeerden we de ruimte naar drie break-out zones met silent disco koptelefoons. Zo kon elk publiek ongestoord een specifieke presentatie volgen. Bovendien namen we het hele evenement op, zodat Salesforce de content later online kon delen.
In de expo verzorgden we de theaters: open ruimtes waar kennisdeling centraal stond. Hier maakten we opnieuw gebruik van een silent conferentiesysteem, zodat bezoekers gefocust naar de presentaties konden luisteren. Voor de stroomverdeling en sfeerverlichting van de expo-ruimte werkten we intensief samen met de eventdesigner en maakten we gebruik van de grid van de Nekkerhallen.