Onze aanpak

We brachten het indrukwekkende stagedesign tot leven met oog voor elk detail. Vanaf de start van het project lieten we niets aan het toeval over. Onze technisch projectmanager werkte alles tot in de puntjes uit, en tijdens een locatiebezoek controleerden en verfijnden we elke stap zorgvuldig. Dankzij een 3D-visualisatie van het audiovisuele ontwerp en de opstelling konden we samen met de klant belangrijke keuzes maken om het project verder te optimaliseren.

Blikvangers

Het hybride evenement kende enkele echte blikvangers. Vijf LED-walls (pixel 1.93) werden gecombineerd met prints om de ruimte en content letterlijk tot leven te brengen. Twee ronde podia, met speciaal ontworpen trapjes, stonden centraal in het design. Voor de dynamiek kozen we voor een uitgebreide cameraopstelling, inclusief een kraan, zodat ook het online publiek continu geboeid bleef.

Naast de technische realisatie nam BLUE MOON ook het inhoudelijke script onder handen en zorgden we voor de esthetische details, zoals een professionele make-upartieste. Onze crew van 11 experts zorgde ervoor dat alles, van de opbouw tot de show zelf, vlekkeloos verliep. De show werd gestreamd op de kanalen van FT Live en Euronews. Een project om trots op te zijn!